Syllabuset e Programit Infermieri
Anatomi
|
Titulli i lëndës : “ANATOMI HUMANE” |
|||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
|
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
||||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Projekt Kursi |
Totali |
||||||
C |
10 |
45 |
15 |
22.5 |
4 |
86.5 |
||||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
|
Viti I, semestri II |
||||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
|
Vojsava Porozaj |
||||||||
E detyruar/me zgjedhje |
|
E detyrueshme |
||||||||
Parakushte (t) për lënden |
|
Jo |
||||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||||
|
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
|||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||||
1 |
|
3 L/0 S/0 Lab |
||||||||
2 |
|
3 L/1 S/0 Lab |
||||||||
3 |
|
3 L/1 S/0 Lab |
||||||||
4 |
|
3 L/1 S/0 Lab |
||||||||
5 |
|
3 L/1 S/0 Lab |
||||||||
6 |
|
2 L/2 S/2 Lab |
||||||||
7 |
|
3 L/1 S/2 Lab |
||||||||
8 |
|
3 L/1 S/2 Lab |
||||||||
9 |
|
3 L/1 S/2 Lab |
||||||||
10 |
|
3 L/1 S/2 Lab |
||||||||
11 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||||
12 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||||
13 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||||
14 |
|
2 L/1 S/3 Lab |
||||||||
15 |
|
2 L/1 S/3 Lab |
||||||||
Java 15 |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Biofarmaci
Titulli i lëndës : “Biofarmaci” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =11-12 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
4 |
30 |
15 |
– |
45 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti 5, Semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
1.Kadria, T.: Leksione të shkruara të "Biofarmacisë e farmakokinetikës". 2010 |
|||||||
Literatura e rekomanduar |
Rowlad, M., Tozer, N: Clinical Pharmacokinetics. Lea and Febiger 1996. |
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
L/2 S/1 |
||||||
2 |
|
L/2 S/1 |
||||||
3 |
|
L/2 S/1 |
||||||
4 |
|
L/2 S/1 |
||||||
5 |
|
L/2 S/1 |
||||||
6 |
|
L/2 S/1 |
||||||
7 |
|
L/2 S/1 |
||||||
8 |
|
L/2 S/1 |
||||||
9 |
|
L/2 S/1 |
||||||
10 |
|
L/2 S/1 |
||||||
11 |
|
L/2 S/1 |
||||||
12 |
|
L/2 S/1 |
||||||
13 |
|
L/2 S/1 |
||||||
14 |
|
L/2 S/1 |
||||||
15 |
|
L/2 S/1 |
Biokimi
Titulli i lëndës : “BIOKIMI MJEKESORE” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
C |
6 |
45 |
8 |
30 |
83 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
II, Semestri III |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Seliana Leka |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Po (Biokimi I) |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
Lenda e Biokimisë synon t’i njoh studentët me konceptet biokimike. Të tregohet rendësia e saj ne organizmin e njeriut. Njohja e lidhjes së biokimisë me patolgjitë e ndryshme. |
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
Pas përfundimit të këtij kursi studentët do të jenë të aftë të :
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
3L/0S/0Lab |
||||||
2 |
|
3L/1S/2Lab |
||||||
3 |
|
3L/0S/2Lab |
||||||
4 |
|
3L/1S/2Lab |
||||||
5 |
|
3L/0S/2Lab |
||||||
6 |
|
3L/1S/2Lab |
||||||
7 |
|
3L/0S/2Lab |
||||||
8 |
|
3L/1S/2Lab |
||||||
9 |
|
3L/0S/2Lab |
||||||
10 |
|
3L/1S/2Lab |
||||||
11 |
|
3L/0S/2Lab |
||||||
12 |
|
3L/1S/2Lab |
||||||
13 |
|
3L/0S/2Lab |
||||||
14 |
|
3L/1S/2Lab |
||||||
15 |
|
3L/1S/2Lab |
Biologji
Titulli i lëndës : “Biologji dhe Gjenetike” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
A |
6 |
45 |
15 |
15 |
75 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti I/Semestri l |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Blerta Turani |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
2 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
3 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
4 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
5 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
6 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
7 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
8 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
9 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
10 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
11 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
12 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
13 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
14 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
15 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
Botanike
Titulli i lëndës : “Botanike Farmaceutike”
Moduli: Botanike Farmaceutike
Lloji i Lëndës ECTS Orë mësimi në auditor 1 ECTS =10 orë në auditor
Leksion Seminar Projekt kursi Ekspedite Totali
B 6 30 8 2 25 65
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda Viti II, Semestri I
Lektori/Pedagogu i lëndës Elektra Spahiu
E detyruar/me zgjedhje E detyruar
Parakushte (t) për lënden Jo
Përshkrimi i lëndës Kjo lëndë është të pajisë studentët me njohuritë bazë të botanikes me qellim kuptimin e struktures dhe perberjes se bimeve si dhe rendesine qe ka perdorimi i bimeve ne farmaci. Studentet do te njihen me grupet kryesore te bimeve mjekesore, familjet e tyre dhe zonat karakteristike ku ato rriten.
Objektivat e lendes • Përvetësimi i njohurive bazë te botanikes, mbi bazën e të cilave studentët do të kuptojne konceptet e mevoneshme te sistematikes dhe farmakognozise, sidomos te rendesise qe kane bimet dhe struktura te vecanta te tyre ne farmaci
• Njohja e mire e strukturave te vecanta te bimeve qe perdoren ne terapine mjekesore
Rezultatet e pritshme • Përvetësimi i njohurive bazë te botanikes, mbi bazën e të cilave studentët do të kuptojne konceptet e mevoneshme te sistematikes dhe farmakognozise, sidomos te rendesise qe kane bimet dhe struktura te vecanta te tyre ne farmaci
• Njohja e mire e strukturave te vecanta te bimeve qe perdoren ne terapine mjekesore
Mënyra e vlerësimit • Vlerësimi i vazhduar 30 %
Frekuentimi 5%
Aktivizimi 10%,
Provim i ndërmjetëm 15 %
• Provimi përfundimtar 70 %.
Literatura e detyruar • Topuzi L, F. Sokoli, Botanika e përgjithshme, Tiranë 2004
Literatura e rekomanduar • Cappelletti C. Botanica Vol.I, Torino 1975
• Mborja S. Botanika për degën e Biologjisë, Tiranë 1989
PËRMBAJTJA E LËNDËS
Java Temat: leksione/seminare/laboratore orë L/S/Lab
1 • Objekti i botanikës, roli i bimëve në natyrë. Botanika dhe ndarjet e saj. Citologjia (Qeliza bimore). Ndërtimi forma dhe madhësia e qelizës bimore. Rendësia e teorisë qelizore për të shpjeguar unitetin e botës organike dhe evolucionin e saj. (L)
2 L/0 S/0 Lab
2 • Citoplazama. Ndërtimi morfologjik, vetitë dhe ndërtimi kimik i saj. Ndërtimi submikroskopik i citoplazmës (shtrati themelor, rrjeti endoplazmatik, aparati i Golxhit). Kondriozomet. Forma, madhësia, përbërja kimike e roli i tyre. (L)
• Seminar leksioni 1-2 2 L/1 S/0 Lab
3 • Plastet. Tipat e plasteve. Kloroplastet ndërtimi dhe roli i tyre. Kromoplastet. Leukoplastet.
• Vakuola. Zhvillimi i vakuolave, lengu qelizor dhe përmbajtja e tij. Roli biologjik i lëngut qelizor. Produktet e proceseve jetësore të qelizës: karbohidratet, albumina e rezervës, vajrat, kripërat e acideve organike. (L) 2 L/0 S/0 Lab
4 • Bërthama. Ndërtimi dhe përbërja kimike e bërthamës. Numri forma e madhësia e saj. Roli i bërthamës në jeten e qelizës. (L)
• Seminar leksioni 3-4 2 L/1 S/0 Lab
5 • Ndarja e bërthamës (amitoza, mitoza ose kariokineza dhe mejoza ose ndarja me reduktim kromatik).(L) 2 L/0 S/0 Lab
6 • Membrana qelizore. Përbërja kimike e membranës, zhvillimi (membrane primare e sekondare). (L)
• Seminar leksioni 5-6 2 L/1 S/0 Lab
7 • Poret, plasmodesmat dhe hapësirat nderqelizore. Ndryshimat kimike të membranës qelizore. (L) 2 L/0 S/0 Lab
8 • Indet. Karakteristikat dhe klasifikimi i tyre. (L)
• Seminar leksioni 7-8 2 L/1 S/0 Lab
9 • Indet meristematik ose embrionale, indet parenkimore ose themelore, indet mbrojtës ose të mbulimit (gojëzat, qimet, thierza), indet mbështetës ose mekanik, indet përcuese dhe tufa përcuese, indet pronditëse ose sekretore. Enët qumështore. (L) 2 L/0 S/0 Lab
10 • Organizimi morfologjik i bimëve dhe tre shkallët kryesore të tij, protofitet, talofitet dhe kromofitet. Kercelli. Morfologjia e kercellit, bisku, tipat e bisqeve. (L)
• Sythi. Ndërtimi, tippet e sytheve. Klasifikimi i bimëve në lidhje me tippet e bisqeve dhe gjatësinë e jetë. (L)
• Seminar leksioni 9-10 2 L/1 S/0 Lab
11 • Rrenja. Morfologjia e rrenjës. Madhësia e sistemit rrënjor. Ndërtimi i parë dhe i dytë anatomic i rrënjës. Formimi i rrënjëve anësore. Rrënjët mitake. Metamorfozat e rrënjës. Roli fiziologjik i rrënjës.(L) 2 L/0 S/0 Lab
12 • Gjethja. Pjesët e gjethës, roli i saj. Morfologjia e llapës së gjethës (llojet e gjetheve). Heterofilia. Filotaksia (vendosja e gjetheve në kërcell). Origjina e gjethës. Ndërtimi anatomik i llapës së gjethes. Metamorfozat e gjethes. Gjethet e bimëve insektengrënëse. Roli fiziologjik i gjethes. (L)
• Seminar leksioni 11-12 2 L/1 S/0 Lab
13 • Riprodhimi vegjetativ, seksual e aseksual. Këmbimi i brezave, sporofiti dhe gematofiti.
• Lulja. Pjesët e lulës dhe mënyra e vendosjes së tyre në shtratin lulor. Bimë monoike dhe dioike. Kupa, kurora, androceu, ndërtimii thekut, origjina e zhvillimit të tij, formimi i kokrave të pjalmit, pjalmimi. Gineceu, ndërtimi pistilit, karpeli, tipat e vezorës, ndërtimi i ovulit. Formimi i trajtës embrionale. Formula e diagramit të lules. (L)
• Lulesat: lulesat të pa përcaktuara dhe lulesa të përcaktuara. (L) 2 L/0 S/0 Lab
14 • Pjalmimi. Vetëpjalmimi dhe pjalmimi i kryqëzuar. (L)
• Fekondimi: Mbirja e kokrës së pjalmit, zhvillimi i gypit pjalmor, fekondimi. Zhvillimi i embrionit dhe i endospermës.(L)
• Seminar leksioni 13-14 2 L/1 S/0 Lab
15 • Fara: Ndërtimi, tippet e farave dhe mbirja e tyre. Fryti. Klasifikimi i fryteve të vërtetë, të rremë e të prbërë. Frytet me shark (tul) dhe fryte të thatë. Menyra e përhapjes së farave dhe të fryteve. (L)
• Seminar leksioni 15 2 L/1 S/0 Lab
Etike dhe deontologji
Titulli i lëndës: “Etikë dhe Deontologji & Legjislacion Farmaceutik” |
|||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||
Leksion |
Seminar |
Projekt Kursi |
Totali |
||||
B |
6 |
30 |
8 |
4 |
42 |
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti IV, Semestri I |
||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Arlinda Dalipaj |
||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||
Literatura e detyruar |
B.Cipi, S.Meksi, Etika dhe deontologjia mjekësore, Tiranë, 1996 |
||||||
Literatura e rekomanduar |
Gjergji M. Aleksi, Pirro Prifti, Vetima Mazreku, “Psikologjia, Etika, Deontologjia mjekësore”, Tiranë, 2004 |
||||||
|
Farmakognozi
|
Titulli i lëndës: “Farmakognozi” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
|
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Projekt Kursi |
Totali |
|||||
B |
10 |
45 |
15 |
30 |
3 |
93 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
|
Viti III, Semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
|
Yllka Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
|
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
|
Po (Kimi Organike, Botanike) |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
Ne kete kurs studenti do te njihet me aspektet teoriko-praktike te ekspertizes farmakognostike, ceshtje te pergjithshme te farmakognozise, drogat mjekesore te klasifikuara sipas kategorive te perberesve kimike |
||||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||||
Literatura e rekomanduar |
Mills, SY, Bone, K.: Principles and Practice of Phytotherapy, Churchill Livingstone, London 2002 |
||||||||
|
|
Farmakologji
Titulli i lëndës: “Farmakologji” |
|||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Projekt Kursi |
Totali |
|
||||
B |
12 |
75 |
15 |
30 |
4 |
124 |
|
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti III, Semestri I dhe II |
||||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Ledian Cama |
||||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||||
Përshkrimi i lëndës |
Ky modul synon t’u japë studentëve njohuritë bazë për shkencën e farmakologjise. Ky objekt ka për qëllim të njohë studentët me aspektet teorike të barnave të ndryshme. Studenti duhet të njihet me farmakologjinë e përgjithshme dhe farmakologjinë e posacme. Studenti duhet të njihet me farmakologjinë si shkence mjekësore, me farmakokinetikën, veprimet farmakologjike të barnave në organizëm në përgjithësi efektet e padëshirueshme të tyre në organizem, duke studjuar cdo klasë terapeutike. |
||||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||||
Literatura e rekomanduar |
|
||||||||
|
Farmakologji klinike
Titulli i lëndës: “Farmakologji klinike” |
|||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
||||
B |
4 |
30 |
15 |
0 |
45 |
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti V Semestri I |
||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||
Parakushte (t) për lënden |
Studentet duhet te kene njohuri per kurset: Farmakologji,Kimi farmaceutike II,I. Biokimi klinike, Toksikologji analitike. |
||||||
Përshkrimi i lëndës |
Objektivi i kursit eshte qe studentet te fitojne njohuri rreth çeshtjeve klinike te semundjeve dhe principet e nje perdorimi sa me te sigurte dhe racional te barnave. |
||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||
Literatura e rekomanduar |
|
Fitoterapi
Titulli i lëndës : “Fitoterapi” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
4 |
20 |
8 |
15 |
40 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti IV, Semestri i I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
Njohuri të përgjithshme për mjekësinë alternative. Efekti sinergjist, matja e tij, shembuj. Perspektivat e së ardhmes së produkteve antitumorale. Studimi i drogave te ndryshme qe trajtojne patologji te ndryshme. |
|||||||
Objektivat e lendes |
Përvetësimi i njohurive bazë mbi fitoterapine. |
|||||||
Rezultatet e pritshme |
Te njihen me mjeksin alternative, parimet e pergjithsme. |
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
Vlerësimi i vazhduar 30 % |
|||||||
Literatura e detyruar |
“ Leksione të Fitoterapisë 2008”. Papajani, Vilma. Tirane |
|||||||
Literatura e rekomanduar |
“Phytotherapy” ; Francesco Capasso et al, Springer 2003 |
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
Njohuri të përgjithshme për mjekësinë alternative; Mjekësia tradicionale kineze; ajurveda; Herbalizmi mjekësor. Homeopatia, aromaterapia; Të dhëna të përgjithshme për aspektet ligjore rregullatore për mjekësinë alternative; Etnobotanika dhe etnofarmakologjia. (L) |
2 L/0S/0 Lab |
||||||
2 |
Zbulimi i barnave të reja me prejardhje bimore; Konventat për diversitetin biologjik; Shembuj të zbulimeve të kohëve të fundit të lëndëve vepruese, duke u bazuar në studimet etnofarmakologjike; Fitoterapia, format e përdorimit të drogave bimore. Ekstraktet bimore më të rendesishme nga të cilat përftohen përgatesat fitoterapeutike. Prodhimi, standardizimi dhe kontrolli i cilësisë së përgatesave fitoterapeutike; Tipat e ekstrakteve; Karakteristikat e përgatesave fitoterapeutike; Epërsitë dhe të metat e ekstrakteve bimore. (L) |
2 L/1S/0 Lab |
||||||
3 |
Efekti sinergjist, matja e tij, shembuj; Helmueshmëria e përbërësve bimore; Bimë dhe droga bimore mjekësore me efekt falucinogjen. Bima dhe droga bimore mjekësore me efekt alergjen e teratogjen; Halucinogjenët; Derivatet e acidit lizergjik; Kaktusët ; Kërpi Indian. (L) |
2 L/0S/2 Lab |
||||||
4 |
Bima dhe droga bimore mjekësore me efekt alergjen e teratogjen; Halucinogjenët; Derivatet e acidit lizergjik; Kaktusët; Kërpi Indian. Teratogjenët; Bimë të tjera helmuese; Frenuesit bimore të kancerit; Produktet natyrore me efekt antitumoral të vërtetuara. (L) |
2 L/1S/2 Lab |
||||||
5 |
Produktet e reja natyrore me veprimtari antitumorale të vertikual; Produkte të reja natyrore me veprimtari antitumorale; Mekanizmi i veprimit të produkteve natyrore me veprimtari antitumorale. (L) |
2 L/0S/2 Lab |
||||||
6 |
Perspektivat e së ardhmes së produkteve antitumorale; Produktet natyrore me të rëndësishme dhe përgatesat fitoterapeutike që përdoren në mjekësi; Drogat bimore dhe përgatesat fitoterapeutike që përdoren për aparatin tretës. (L) |
1L/1S/2 Lab |
||||||
7 |
Drogat bimore që veprojnë në konstipacion; Drogat bimore që veprojnë në diarre; Drogat bimore që veprojnë në ulcer e dispepsi. (L) |
1L/0S/0 Lab |
||||||
8 |
Drogat bimore që veprojnë në crregullimet e mëlcisë; Drogat bimore në efekt anticmetik; Drogat bimore me efekt karminutiv. (L) |
1L/1S/0 Lab |
||||||
9 |
Drogat bimore që veprojnë në aparatin kardiovaskular; Drogat bimoree që përdoren në insuficienë kardiake; Drogat bimore antisklerotike. (L) |
1L/0S/2 Lab |
||||||
10 |
Drogat bimore bimore që veprojnë në aparatin e frymëmarrjes; Drogat bimore bronkodilatatore; Drogat bimore që përdoren me inhalim. (L) |
1L/1S/0 Lab |
||||||
11 |
Drogat bimore antialergjike;Drogat bimore eksperktorante; Drogat bimore mukolitike. Drogat bimore qetësuese të kollës; Përgatesat fitoterapeutike që përdoren në gjendje gripi; Nxitësit e sistemit imunitar. (L) |
1L/0S/2 Lab |
||||||
12 |
Drogat bimore që veprojnë në sistemin nervor qendror; Drogat bimore që veprojnë si qetësues e gjumësjellës; Drogat bimore që veprojnë si antidepresivë, nxitës të sistemit nervor qendror, si analgjezikë. (L) |
1L/1S/0 Lab |
||||||
13 |
Drogat bimore që veprojnë në sëmundjet infektive; Drogat bimore me efekt antibakterore, antimikotik etj. Drogat bimore që përdoren si antiseptikë urinare. (L) |
1L/0S/2 Lab |
||||||
14 |
Drogat bimore që veprojnë në sistemin endokrin; Drogat bimore me efekt hipoglicenizues; balancuese të hormoneve femërore; Drogat bimore që veprojnë në hiperplazinë beninje të prostates. (L) |
1L/1S/0 Lab |
||||||
15 |
Drogat bimore që veprojnë në sistemin riprodhues;Drogat bimore që veprojnë në sistemin muskuloskeletor (artrit, gutë, dhembje muskulore). Drogat bimore që veprojnë në lëkurë. (L) |
1L/1S/1 Lab |
||||||
Java |
|
Fiziologji
Titulli i lëndës : “Fiziologji Mjekesore” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =11-12 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
C |
7 |
40 |
15 |
15 |
70 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti i II, simestri i III |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Prof.Asoc. Sotir Vangjeli |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
2 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
3 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
4 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
5 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
6 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
7 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
8 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
9 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
10 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
11 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
12 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
13 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
14 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
15 |
|
3L/1S/1 Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Gjenetike
Titulli i lëndës : “Biologji dhe Gjenetike” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =9 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
A |
2 |
15 |
7 |
0 |
22 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti I/Semestri II |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Blerta Turani |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Po (Biologji qelezore) |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
Kjo lëndë zhvillohet për t’u ardhur në ndihmë studentëve në përvetësimin e njohurive bazë biologjike të cilat ndihmojnë për formimin profesional –mjekësor të farmacistit të ardhshëm. |
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
“Biologjia e përgjithshme dhe humane”; Gjebrea Elona, Halimi Eltjon, Shtëpia Botuese UFO Press ; Tiranë, 2008; |
|||||||
Literatura e rekomanduar |
” Biologjia qelizore dhe molekulare”; Rexha , Tefta, Shtëpia e botimit, SHBLU; Viti i botimit 2007; |
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/0 S/0 Lab |
||||||
2 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
3 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
4 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
5 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
6 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
7 |
|
1L/1 S/0 Lab |
||||||
8 |
|
1 L/1 S/0 Lab |
||||||
9 |
|
1 L/1 S/0 Lab |
Gjenetike_2
Titulli i lëndës : “Biologji dhe Gjenetike” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =9 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
A |
2 |
15 |
7 |
0 |
22 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti I/Semestri II |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Msc. Blerta Turani |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Po (Biologji qelezore) |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
Kjo lëndë zhvillohet për t’u ardhur në ndihmë studentëve në përvetësimin e njohurive bazë biologjike të cilat ndihmojnë për formimin profesional –mjekësor të farmacistit të ardhshëm. |
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
“Biologjia e përgjithshme dhe humane”; Gjebrea Elona, Halimi Eltjon, Shtëpia Botuese UFO Press ; Tiranë, 2008; |
|||||||
Literatura e rekomanduar |
” Biologjia qelizore dhe molekulare”; Rexha , Tefta, Shtëpia e botimit, SHBLU; Viti i botimit 2007; |
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/0 S/0 Lab |
||||||
2 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
3 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
4 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
5 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
6 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
7 |
|
1L/1 S/0 Lab |
||||||
8 |
|
1 L/1 S/0 Lab |
||||||
9 |
|
1 L/1 S/0 Lab |
||||||
10 |
|
|
||||||
11 |
|
|
||||||
12 |
|
|
||||||
13 |
|
|
||||||
14 |
|
|
||||||
15 |
|
|
Gjuhe e huaj anglisht
VTitulli i lëndës: “Gjuhe e Huaji, Anglisht” |
|||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||
Leksion |
Seminar |
Projekt Kursi |
Totali |
||||
E |
6 |
30 |
15 |
2 |
47 |
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti I, Semestri I |
||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Klaudia Kadriaj |
||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||
Përshkrimi i lëndës |
Programi synon që të pasurojë aftësitë e fituara në nivelet e mëparshme. Ai parashikon ushtrime të ndryshme për të ngulitur shprehi të dëgjim-kuptimit, duke u aftësuar gjithnjë e më shumë si një përdorues i pavarur i gjuhës angleze. |
||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||
Rezultatet e pritshme |
Synimi kryesor i këtij niveli është aftësimi i studentëve për të kuptuar tekste dhe për t’i riprodhuar ato me gojë dhe me shkrim, pra, zotërimin e anglishtes së përgjithshme si gjuhë e folur dhe e shkruar. |
||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||
Literatura e detyruar |
”Clockwise pre-intermediate” Bruce McGowen & Vic Richardson, Oxford University Pres. 2010 |
||||||
Literatura e rekomanduar |
Materiale te ndryshme ne anglisht |
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
Orë L / S |
1 |
Parts of speech
|
2 L/ 1 S |
2 |
The Present Simple Tense
|
2 L/ 1 S |
3 |
The Present Continuous Tense
|
2 L/ 1 S |
4 |
Stative Verbs
|
2 L/ 1 S |
5 |
Past Simple
|
2 L/ 1 S |
6 |
Past Continuous
|
2 L/ 1 S |
7 |
Question Words/Articles
|
2 L/ 1 S |
8 |
Plurals
|
2 L/ 1 S |
9 |
Plurals
|
2 L/ 1 S |
10 |
Countable-Uncountable nouns
|
2 L/ 1 S |
Higjena
Titulli i lëndës : “HIGJIENË ” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
C |
6 |
30 |
8 |
25 |
63 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti III, semestri II |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Dr. Vitori Hasani |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyrueshme |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Pershkrimi i lendes |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/0 S/0 Lab |
||||||
2 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
3 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
4 |
|
2 L/1 S/0 Lab |
||||||
5 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
6 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
7 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
8 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
9 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
10 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
11 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
12 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
13 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
14 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
15 |
|
2 L/1 S/1 Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Informatike
Titulli i lëndës : “Biostatistike dhe Informatike” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Ushtrime |
Totali |
|||||
B |
6 |
30 |
7 |
15 |
52 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti I, semestri II |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Edlira Habilaj |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
diagnostikimin e pjeseve perberese harduere dhe softuere të nje kompjuteri personal; |
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
2 |
|
2 L/1Usht/1S |
||||||
3 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
4 |
|
2 L/1Usht/1S |
||||||
5 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
6 |
|
2 L/1Usht/1S |
||||||
7 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
8 |
|
2 L/1Usht/1S |
||||||
9 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
10 |
|
2 L/1Usht/1S |
||||||
11 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
12 |
|
2 L/1Usht/1S |
||||||
13 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
14 |
|
2 L/1Usht/1S |
||||||
15 |
|
2 L/1Usht/0 S |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Kimi analitike
Titulli i lëndës : “Kimi Analitike” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
A |
6 |
37 |
7 |
22.5 |
66.5 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti II, Semestri III |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Jona Keri |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
JO |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
3L/0S/0 Lab |
||||||
2 |
|
3L/1S/0 Lab |
||||||
3 |
|
3L/0S/0Lab |
||||||
4 |
|
3L/1S/0 Lab |
||||||
5 |
|
3L/0S/0 Lab |
||||||
6 |
|
3L/1S/0 Lab |
||||||
7 |
|
3L/0S/0 Lab |
||||||
8 |
|
2L/1S/4 Lab |
||||||
9 |
|
2L/0S/4 Lab |
||||||
10 |
|
2L/1S/4 Lab |
||||||
11 |
|
2L/0S/4 Lab |
||||||
12 |
|
2L/1S/3 Lab |
||||||
13 |
|
2L/0S/3 Lab |
||||||
14 |
|
2L/1S/3 Lab |
||||||
15 |
|
2L/1S/0 Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Kimi farmaceutike 2
Titulli i lëndës : “Kimi farmaceutike 2“ |
|||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =11-12 orë në auditor |
||||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Projekt kursi |
Totali |
|||||
B |
10 |
40 |
15 |
30 |
2 |
87 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti IV, Semestri I |
||||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Ledian Cama |
||||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||||
Përshkrimi i lëndës |
Kursi synon të pajisë studentët me njohuritë bazë mbi kimizmin e barnave. Elementët kryesorë përbërës të kursit kanë të bëjnë me kiminë mjekësore me elementë të sintezës së barnave. |
||||||||
Objektivat e lendes |
Në përfundim të kursit studentët pajisen me njohuri të përgjithshme lidhur me bazat fiziko- kimike të veprimit të barnave, ndikimet e strukturës elektronike në veprimin e barnave, elementë të farmakokinetikës së barnave, mekanizmat e biotransformimit të barnave etj. Një vend i rëndësishëm i |
||||||||
Rezultatet e pritshme |
Në përfundim të kursit studentët duhet të jenë në gjendje të vlerësojnë rëndësinë e strukturës kimike në ndërveprimet bar receptor; të njohin strukturën kimike, mekanizmin e veprimit, marrëdhëniet strukturë- veprim, si dhe rrugët kryesore të metabolizimit të barnave të studiuara |
||||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||||
Literatura e detyruar |
Bekett, A.H, Stanlake, J.B.: Practical Pharmaceutical Chemistry. The Atlone Press, London 1998. |
||||||||
Literatura e rekomanduar |
Cikle leksionesh te pergatitura nga pedagogu |
||||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
|||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
|||||||
1 |
|
L/3/0S/0Lab |
|||||||
2 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
3 |
|
L/2 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
4 |
|
L/2 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
5 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
6 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
7 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
8 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
9 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
10 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
11 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
12 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
13 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
14 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
|||||||||
15 |
|
L/2 S/1 L/2 |
|||||||
|
Kimi farmaceutike 3
Titulli i lëndës : “Kimi farmaceutike 3“ |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Projekt Kursi |
Totali |
|||||
B |
6 |
30 |
15 |
2 |
47 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti V, Semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Ledian Cama |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
2 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
3 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
4 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
5 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
6 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
7 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
8 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
9 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
10 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
11 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
12 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
13 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
14 |
|
L/2 S/1 L/0 |
||||||
15 |
|
L/2 S/1 L/0 |
Kimi fizike
Titulli i lëndës : “KIMI FIZIKE” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
6 |
30 |
8 |
30 |
60 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti III, Semsestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Jona Keri |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
Te njihen:
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
Te njihen:
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
Alfred N. Martin, Physical Pharmacy: physical chemical principles in the pharmaceutical sciences 4th ed.Philadelphia, 1993...Atkins, P. W.: Physical Chemistry 8th ed. Oxford University Press 2006 |
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/0 S/0 Lab |
||||||
2 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
3 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
4 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
5 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
6 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
7 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
8 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
9 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
10 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
11 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
12 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
13 |
|
2 L/0 S/2 Lab |
||||||
14 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
15 |
|
2 L/1 S/2 Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Kimi organike semestri 1
Titulli i lëndës : Kimi Organike |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
A |
6.5 |
40 |
8 |
30 |
78 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti II, Semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Petrit Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
2 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
3 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
4 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
5 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
6 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
7 |
|
2 L/1S/4Lab |
||||||
8 |
|
2 L/0S/4Lab |
||||||
9 |
|
2 L/1S/4Lab |
||||||
10 |
|
2 L/2S/4Lab |
||||||
11 |
|
2 L/0S/4Lab |
||||||
12 |
|
2 L/1S/4Lab |
||||||
13 |
|
2 L/0S/4Lab |
||||||
14 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
15 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Kimi organike semestri 2
Titulli i lëndës : “KIMI ORGANIKE” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Projekt kursi |
Totali |
|||||
A |
5.5 |
45 |
8 |
1 |
54 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti II, Semestri II |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Petrit Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Po, Kimi Organike I |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
2 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
3 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
4 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
5 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
6 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
7 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
8 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
9 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
10 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
11 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
12 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
13 |
|
2 L/0S/0Lab |
||||||
14 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
15 |
|
2 L/1S/0Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Kimi Toksikologjike sim 2
Titulli i lëndës : “Kimi Toksikologjike” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
5 |
45 |
15 |
30 |
90 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti i III, Semestri i II |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
Te njohe studentet me :
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
Studentet te njohin
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L/0S/2 Lab |
||||||
|
2 L/2S/2 Lab |
|||||||
2 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
3 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
4 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
5 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
6 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
7 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
8 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
9 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
10 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
|
2 L/1S/2 Lab |
|||||||
11 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
12 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
13 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
14 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
15 |
|
2 L/1S/2 Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Kimi Ushqimore Simestri 1
Titulli i lëndës : “Kimi Ushqimore” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =11-12 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
5 |
30 |
8 |
22.5 |
60.5 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti IV, Semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Dr. Spiro Panajoti |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
2 |
|
2L/1 S/0 Lab |
||||||
3 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
4 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
5 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
6 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
7 |
|
2L/0 S/0Lab |
||||||
8 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
9 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
10 |
|
2L/0 S/0 Lab |
||||||
11 |
|
2L/0 S/4 Lab |
||||||
12 |
|
2L/0 S/4 Lab |
||||||
13 |
|
2L/0 S/4 Lab |
||||||
14 |
|
2L/0 S/4 Lab |
||||||
15 |
|
2L/0 S/26 Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Latinisht
Titulli i lëndës: “Latinisht” |
|||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||
Leksion |
Seminar |
Projekt kursi |
Totali |
||||
E |
6 |
30 |
8 |
4 |
42 |
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti I, Semestri I |
||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Bilushi |
||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||
Literatura e rekomanduar |
|
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
Orë L / S |
1 |
|
L/1 |
2 |
|
L/1 S/1 |
3 |
|
L/1 |
4 |
|
L/1 S/1 |
5 |
|
L/1 |
6 |
|
L/1 S/1 |
7 |
|
L/1 |
8 |
|
L/1 S/1 |
9 |
|
L/1 |
10 |
|
L/1 S/1 |
11 |
|
L/1 |
12 |
|
L/1 S/1 |
13 |
|
L/1 |
14 |
|
L/1 S/1 |
15 |
|
L/1 |
16 |
|
L/1 S/1 |
17 |
|
L/1 |
18 |
|
L/1 S/1 |
19 |
|
L/1 |
20 |
|
L/1 S/1 |
21 |
|
L/1 |
22 |
|
L/1 S/1 |
23 |
|
L/1 |
24 |
|
L/1 S/1 |
25 |
|
L/1 |
26 |
|
L/1 S/1 |
27 |
|
L/1 |
28 |
|
L/1 S/1 |
29 |
|
L/1 |
30 |
|
L/1 S/1 |
Legjislacion
Titulli i lëndës : “Etikë dhe Deontologji & Legjislacion Farmaceutik” |
|||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||||
Leksion |
Seminar |
Ekspedita |
Ushtrimi |
Totali |
|||||
C |
6 |
30 |
8 |
25 |
15 |
60 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti IV, Semestri II |
||||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Dr.Marjola Muhaj |
||||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
||||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||||
Literatura e rekomanduar |
|
||||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
|||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
|||||||
1 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
2 |
|
2 L |
|||||||
3 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
4 |
|
2 L |
|||||||
5 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
6 |
|
2 L |
|||||||
7 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
8 |
|
2 L |
|||||||
9 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
10 |
|
2 L |
|||||||
11 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
12 |
|
2 L |
|||||||
13 |
|
2 L |
|||||||
14 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
15 |
|
2 L |
|||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Lendet me zgjedhje
Titulli i lëndës : Lende me Zgjedhje (studenti duhet të zhgjedhë 2 module) |
|||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
||||
Leksion |
Seminar |
Ushtrime |
Totali |
||||
B |
6 |
40 |
15 |
15 |
60 |
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti V, Semestri I |
||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Lejdi Fetahu |
||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||
Përshkrimi i lëndës |
Studentët do të aftesohen në kerkimin, perzgjedhjen dhe perdorimin e teorive te kujdesit shendetesor; teoritë e kujdesit shendetesor ne fushen mjekesore, bazat e teorive shkencore, zgjidhja e problemeve te sektorit shendetesor duke u mbeshtetur ne teorite e studjuara, hartimi i teorive te reja. |
||||||
Objektivat e lendes |
Objektivat e lendes jane njohja e detajuar e metodave kerkimore (cilesore dhe sasiore). Studentet do te njihen me menyrat e berjes se observimeve, pyetesoreve, konceptet e epidemiologjise dhe studimeve te bazuara ne rregjistrime. Studentet do te bejne pune individuale dhe ne grup per planifikimin dhe aplikimin e metodave cilesore dhe sasiore te analizes. |
||||||
Rezultatet e pritshme |
Studentet do te trajnohen te diskutojne mbi shperndarjen dhe komunikimin me klientet. Ne perfundim ata do te njohin aspektet ligjore qe lidhen me shperndarjen e barnave. Studenti duhet te fitoje aftesite dhe mjetet (metodat dhe teknikat) per organizimin dhe shperndarjen e informacionit qe qarkullon ne sektorin farmaceutik |
||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||
Literatura e rekomanduar |
|
Titulli i lëndës : Lende me Zgjedhje (studenti duhet të zhgjedhë 2 module) |
|||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
||||
Leksion |
Seminar |
Ushtrime |
Totali |
||||
B |
6 |
40 |
15 |
15 |
60 |
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti V, Semestri I |
||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||
Përshkrimi i lëndës |
Tematikat e kursit do te jenë: koncepte të epidemiologjisë mjedisore. Rëndësia e epidemiologjisë mjedisore në këndvështrimin shëndetësor dhe ekonomik. Metodat analitike që përdoren në epidemiologjinë mjedisore. Parimet e pergjithshme te epidemiologjise se parandalimit (rruget e hyrjes, transmetimit dhe eleminimit te agjenteve demtues). E ardhmja e epidemiologjisë. Hazardet dhe llojet e tyre. |
||||||
Objektivat e lendes |
Objektivat e lendes jane njohja e detajuar e metodave kerkimore (cilesore dhe sasiore). Studentet do te njihen me menyrat e berjes se observimeve, pyetesoreve, konceptet e epidemiologjise dhe studimeve te bazuara ne rregjistrime. Studentet do te bejne pune individuale dhe ne grup per planifikimin dhe aplikimin e metodave cilesore dhe sasiore te analizes. |
||||||
Rezultatet e pritshme |
Studentët do të aftesohen në kerkimin, perzgjedhjen dhe perdorimin e teorive te kujdesit shendetesor; teoritë e kujdesit shendetesor ne fushen mjekesore, bazat e teorive shkencore, zgjidhja e problemeve te sektorit shendetesor duke u mbeshtetur ne teorite e studjuara, hartimi i teorive te reja. |
||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||
Literatura e rekomanduar |
|
Mikrobiologji
Titulli i lëndës : “Mikrobiologji” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
6 |
30 |
8 |
30 |
60 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti II, Semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Krenar Makaj |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2L/0S/2 Lab |
||||||
2 |
|
2L/2S/3 Lab |
||||||
3 |
|
2L/0S/3 Lab |
||||||
4 |
|
2L/1S/2 Lab |
||||||
5 |
|
2L/0S/2 Lab |
||||||
6 |
|
2L/1S/2 Lab |
||||||
7 |
|
|
||||||
8 |
|
2L/1S/2 Lab |
||||||
9 |
|
2L/0S/2 Lab |
||||||
10 |
|
2L/1S/2 Lab |
||||||
11 |
|
2L/0S/2 Lab |
||||||
12 |
|
2L/1S/2 Lab |
||||||
13 |
|
2L/0S/2 Lab |
||||||
14 |
|
2L/1S/2 Lab |
||||||
15 |
|
2L/1S/2 Lab |
||||||
Java |
DETYRË KURSI – DETYRIM |
Praktike profesionale
Programi i Lëndës : Për periudhen e praktikës studentët janë të detyruar t’i nënshtrohen rregullave dhe kerkesave të Institucionit ku kryejnë praktiken dhe çdo ditë të evidentojnë punen e bërë në formen e një ditari. Kjo pjesë e evidencës ditore kontrollohet dhe nënshkruhet nga specialisti përgjegjës i institucionit dhe në fund dorëzohet për t’u nënshkruar edhe nga Drejtuesi i Praktikës Profesionale pranë Departamentit.
- Të njohë kerkesat e legjislacionit farmaceutik në drejtim të ndërtimit dhe funksionimit të sherbimit farmaceutik të rrjetit të hapur dhe atij spitalor.
- Të njohë literaturen themelore dhe ndihmëse që shfrytëzon farmacisti i sherbimit në rrjetin e hapur, mjetet e punës dhe pajisjet e nevojshme të punës në farmaci.
- Të njihet me listen e barnave thelbësore dhe listen e barnave që rimbursohen nga DRSKSH.
- Të njihet me mënyren e përshkrimit të barnave në recetë dhe rregullat e ekzekutimit të recetës nga farmacisti.
- Të njihet me Ligjin per Barnat, Rregulloret dhe udhëzimet e tjera të Ministrisë së Shëndetësisë që rregullojnë veprimtarinë e Sektorit Farmaceutik.
- Të njihet me Ligjin per Barnat Narkotike dhe Lëndët Psikotrope, si dhe rregullat e përshkrimit të tyre.
- Të fitojë njohuri mbi barnat kryesore që qarkullojnë në farmaci: klasifikimin, emërtimin, mënyren e sistemimit të tyre në farmaci.
- Të njihet me Formularin Farmaceutik dhe Pergatitjet Galenike që realizon farmacia.
- Të njihet me mënyrat e vendosjes së terapisë dhe dozimin e barnave (sidomos pranë Farmacive Spitalore).
- Të njihet me evidencat e ndryshme që mban Farmacia.
- Të njihet me mënyren e organizimit dhe funksionimit Agjensise Kombetare se Barnave dhe Pajisjeve Mjekesore ne Republiken e Shqipërisë (pranë AKBPM).
- Të njihet me mënyren e organizimit dhe funksionimit të ndërmarrjes prodhuese farmaceutike: të përfitojë njohuri mbi aspektet industriale të prodhimit farmaceutik pranë secilit repart (tableta, injeksione-perfuzione, preparate galenike), si dhe mënyren e organizimit e funksionimit të garantimit të cilësisë.
- Të njihet me teknologjinë e prodhimit të formave të ndryshme farmaceutike, makineritë dhe pajisjet kryesore që shfrytëzohen në reparte, si dhe aparaturat që përdoren në kontrollin e cilësisë dhe repartin eksperimental.
- Të njihet me rregullat dhe kerkesat bashkëkohore të GMP, GLP dhe Sistemit e Garantimit të Cilësisë që zbatohet në fabrikë.
- Të njihet me mënyrën e organizimit dhe funksionimit të farmacive të spitaleve : të përfitojë njohuri lidhur me përgjegjësitë dhe detyrat e farmacistit në në keto farmaci. Të njihet me ambjetet spitalore, dhomat sterile dhe pajisjet e nevojshme për prodhimin e barnave (aty ku egziston si praktike).
- Të njihet me procedurat e porositjes , shpërndarjes dhe ruajtjes se barnave dhe në vecanti të barnave narkotike që qarkullojnë në rrjetin spitalor.
- Të njihet me politikat e përdorimit të sigurtë të barnave dhe sistemeve të farmakovigjilencës që egzitojnë në këto spitale .
- Të njihet me organizimin e personelit në këto farmaci si dhe marrdhëniet me pjesën tjetër të stafit spitalor.
Semundje te brendshme
Titulli i lëndës : “NJOHURI MBI SËMUNDJEN” |
|||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||||
Leksion |
Seminar |
Ekspedita |
Totali |
||||||
B |
6 |
40 |
7 |
25 |
72 |
||||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti i III simestri i II |
||||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Prof.Sotir VANGJELI |
||||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
||||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||||
Literatura e rekomanduar |
|
||||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
|||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
|||||||
1 |
|
2 L |
|||||||
2 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
3 |
|
2 L |
|||||||
4 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
5 |
|
2 L |
|||||||
6 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
7 |
|
2 L / 0 S |
|||||||
8 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
9 |
|
2 L |
|||||||
10 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
11 |
|
2 L |
|||||||
12 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
13 |
|
2 L |
|||||||
14 |
|
2 L / 1 S |
|||||||
15 |
|
2 L |
Sistematike
Titulli i lëndës: “Botanike Farmaceutike” |
|||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
||||
Leksion |
Seminar |
Ekspedita |
Totali |
||||
C |
7 |
40 |
15 |
25 |
70 |
||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti II, Semestri II |
||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Elektra Spahiu |
||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||
Literatura e rekomanduar |
|
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
Orë L / S |
1 |
|
L/4 |
2 |
|
L/4 |
3 |
|
L/4 |
4 |
|
L/ 4 |
5 |
|
L/4 S/1 |
6 |
|
L/4 S/1 |
7 |
|
L/4 S/1 |
8 |
|
L/4 S/1 |
Statistike
Titulli i lëndës : Biostatistikë & Informatikë |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS = 10 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
6 |
30 |
15 |
30 |
75 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti I, semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Edlira Habilaj |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
2 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
3 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
4 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
5 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
6 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
7 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
8 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
9 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
10 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
11 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
12 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
13 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
14 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
15 |
|
2 L / 1 S / 2 Usht |
||||||
Java |
DETYRË KURSI |
Tekno 1
Titulli i lëndës : “Teknologji Farmaceutike I” |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =11-12 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Projekt Kursi |
Totali |
|||||
B |
16 |
30 |
15 |
2 |
160 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti III, Semestri II |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
2 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
3 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
4 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
5 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
6 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
7 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
8 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
9 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
10 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
11 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
12 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
13 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
14 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
||||||||
15 |
|
L/2 S/1 |
||||||
|
Tekno 2
Titulli i lëndës : “Teknologji farmaceutike 2“ |
|||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =11-12 orë në auditor |
||||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Projekt Kursi |
Totali |
|||||
B |
11 |
45 |
15 |
45 |
3 |
108 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti IV, Semestri I |
||||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
||||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
||||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
||||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
||||||||
Objektivat e lendes |
|
||||||||
Rezultatet e pritshme |
|
||||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
||||||||
Literatura e detyruar |
|
||||||||
Literatura e rekomanduar |
|
||||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
|||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
|||||||
1 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
2 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
3 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
4 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
5 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
6 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
7 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
8 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
9 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
10 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
11 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
12 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
13 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
14 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
|||||||||
15 |
|
L/3 S/1 L/3 |
|||||||
|
Tekno 3
Titulli i lëndës : “Teknologji Farmaceutike III“ |
||||||||
Lloji i Lëndës |
ECTS |
Orë mësimi në auditor |
1 ECTS =11-12 orë në auditor |
|||||
Leksion |
Seminar |
Laborator |
Totali |
|||||
B |
6 |
30 |
8 |
30 |
70 |
|||
Viti/Semestri kur zhvillohet lënda |
Viti V, Semestri I |
|||||||
Lektori/Pedagogu i lëndës |
Yllka Kotori |
|||||||
E detyruar/me zgjedhje |
E detyruar |
|||||||
Parakushte (t) për lënden |
Jo |
|||||||
Përshkrimi i lëndës |
|
|||||||
Objektivat e lendes |
|
|||||||
Rezultatet e pritshme |
|
|||||||
Mënyra e vlerësimit |
|
|||||||
Literatura e detyruar |
|
|||||||
Literatura e rekomanduar |
|
|||||||
PËRMBAJTJA E LËNDËS |
||||||||
Java |
Temat: leksione/seminare/laboratore |
orë L/S/Lab |
||||||
1 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
||||||
2 |
|
L/2 S/1 Lab/2 |
||||||
3 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
||||||
4 |
|
L/2 S/1 Lab/2 |
||||||
5 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
||||||
6 |
|
L/2 S/1 Lab/2 |
||||||
7 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
||||||
8 |
|
L/2 S/1 Lab/2 |
||||||
9 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
||||||
10 |
|
L/2 S/1 Lab/2 |
||||||
11 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
||||||
12 |
|
L/2 S/1 Lab/2 |
||||||
13 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
||||||
14 |
|
L/2 S/1 Lab/2 |
||||||
15 |
|
L/2 S/0 Lab/2 |
Teme diplome
SYLLABUS I PUNIMIT TE NJE DIPLLOME
QËLLIMI I PUNIMIT TË DIPLOMËS DHE I PUNIMEVE
Studenti, sipas regjimit të studimeve dhe në bazë të plan-programit mësimor, është i obliguar që të kryejë të gjitha detyrimet e parapara. Në disa fakultete dhe institute, studenti është i obliguar që të punojë punime të seminarit, ndërsa në disa fakultete edhe punim diplome. Studenti, punimin e diplomës apo punimet e seminarit mund t`i paraqesë për të treguar aftësimin e tij për të kryer një punë të pavarur.
Punimet mund të jenë nga teoria ose nga praktika.
Punimi i diplomës është një punë profesionale në një temë të cilën studenti e punon nën udhëheqjen e mentorit.
Problemi kërkimor-teorik ose praktik për të cilin përcaktohet studenti nuk është e thënë të ketë origjinalitet të plotë, sepse puna e diplomës ka për qëllim t`i dëshmojë këto aftësi:
• Aftësimin e zbatimit të diturive praktike dhe teorike të fituara gjatë studimeve;
• Aftësimin e përdorimit të metodave dhe mjeteve për përpunimin e problemit gjatë punës së tij;
• Aftësimin e përdorimit të literaturës në vend dhe jashtë, që do të thotë shfrytëzimin e njohurive, fakteve dhe qëndrimeve të dhëna në burimet e tyre.
Punimi i diplomës mund të ketë deri në 50-60 faqe.
2. MARRËVESHJA ME PROFESORIN E LËNDËS MBI TEMËN, TITULLIN DHE PËRMBAJTJEN E PUNIMIT TË DIPLOMËS
Punimi i diplomës duhet të jetë i zgjedhur nga lëmi i studimeve që studenti i ka zgjedhur dhe që i ka studiuar me plan-programin mësimor. Tema dhe titulli mund të përcaktohet nga vetë studenti ose nga mentori. Në të dyja mundësitë gjithsesi duhet që studenti të ketë aftësi nga lëmenjtë për të cilët ai ka shfaqur interes, ka lexuar më tepër, ka përdorë literaturë ose ka pasur ndonjë përvojë nga praktika.
3. PARAQITJA, DORËZIMI DHE MBROJTJA E PUNIMIT
Pasi të ketë marrë vizën nga mentori, studenti është i obliguar që punimin e diplomës ta paraqesë në zyrën e çështjeve studentore(sekretari). Në disa fakultete marrja e kësaj leje shqyrtohet me anëtarët e katedrës dhe mund të paraqitet me nënshkrimin e shefit të katedrës . Bashkë me nënshkrimin dhe 4 kopjet e lidhura punimi dorëzohet në zyrën e çështjeve studentore ose në arkiv. Nëse nuk është shqyrtuar ose nuk është paraparë me statut në mënyrë tjetër, arkivi e dërgon punimin në katedër, ku mentori në marrëveshje me kandidatin e cakton datën e mbrojtjes.
Mbrojtja është publike. Në mbrojtje, përveç mentorit, eshte present edhe komisioni i miratuar nga dekani i fakultetit ku antaret propozohen nga departamentet.
Mbrojtja i përfshin këto faza:
1. Mentori apo kryetari i komisionit e hap procedurën e mbrojtjes.
2. Kandidati në afat prej 10-15 minutash e elaboron problemin e temës së diplomës, metodat që ka shfrytëzuar dhe rezultatet që i ka arritur gjatë kërkimeve të punës së tij.
3. Anëtarët e komisionit mund të parashtrojnë pyetje gojarisht ose me shkrim. Anëtarët e komisionit mund të parashtrojnë deri në tre pyetje.
4. Kandidati, pas një kohe të shkurtër për koncentrik, duhet të përgjigjet.
5. Pasi kandidati t`u përgjigjet pyetjeve dhe pas diskutimeve eventuale, komisioni tërhiqet. Në mungesë të kandidatit, komisioni në bazë të cilësisë së punimit dhe të përgjigjeve të kandidatit, vendos për notën përfundimt
4. METODOLOGJIA E PUNËS
Pasi kandidati ta ketë caktuar temën dhe titullin e punimit, ai vazhdon të punojë në problemin e caktuar. Caktimi i temës dhe formulimi i drejtë i saj jep një mundësi të madhe që të definohet përmbajtja.
Kandidati së pari i reklamon titujt e librave dhe artikujve që kanë të bëjnë me temën e tij. Për gjetjen e literaturës u sugjerojmë kandidatëve që të përdorin skedarin e titujve. Aty çdo vepër është katalogizuar sipas mbiemrit të autorit, titullit dhe fushës, secila vepër është klasifikuar me një numër i cili e lehtëson punën e gjetjes së literaturës.
Në bazë të përmbajtjes janë caktuar kapitujt, titujt dhe nëntitujt. Për çdo kapitull caktohet titulli që e përmban idenë kryesore. Strukturën përfundimtare të punës e jep vet studenti, kurse atë definitiven, ai e bën në konsultim me mentorin. Kjo mënyrë e punës mundëson parashtrimin e qartë të problemit për të cilin është përcaktuar studenti.
4.1. FAQJA E TITULLUAR
Faqja e parë ose faqja e titulluar paraqet kontaktin e parë me lexuesin. Për këtë arsye ajo duhet t`i përmbajë të dhënat bazë dhe të ketë pamje estetike. Faqja e titulluar paraqet faqen e parë të punës dhe ajo nuk duhet të shënohet me numër rendor.
4.2. KOPERTINA
Kopertina duhet t`i përmbajë këto të dhëna:
• Emrin e akademise dhe emrin e fakultetit.
• Emrin e punimit “PUNIM DIPLOME”
• Emrin dhe mbiemrin e kandidatit dhe emrin e mbiemrin e udheheqesit shkencor.