Notice: Function _load_textdomain_just_in_time was called incorrectly. Translation loading for the wp-plugin-bluehost domain was triggered too early. This is usually an indicator for some code in the plugin or theme running too early. Translations should be loaded at the init action or later. Please see Debugging in WordPress for more information. (This message was added in version 6.7.0.) in /home3/ghkxwmmy/public_html/wp-includes/functions.php on line 6114
RREGULLORE E SIGURIMIT TË BRENDSHËM TË CILËSISË (NJ.S.B.C) - Kolegji Universitar Reald

RREGULLORE E SIGURIMIT TË BRENDSHËM TË CILËSISË (NJ.S.B.C)

page1image592
page1image2088
page1image2248

REPUBLIKA E SHQIPËRISËKOLEGJI UNIVERSITAR “REALD”

RREGULLORE

E

SIGURIMIT TË BRENDSHËM TË CILËSISË

(NJ.S.B.C)

(Miratuar me Vendim nr. 19, datë 01.08.2017, të Senatit Akademik)

Vlorë, 2017

1

page2image576
page2image2072
page2image2232

KREU I
DISPOZITA TË PËRGJITHSHME

Neni 1 Objekti

Kjo Rregullore ka për qëllim rregullimin e veprimtarisë së Njësisë së Brendshme të Sigurimit të Cilësisë, në Kolegjin Universitar “Reald” (në vijim KUR), në përputhje me objektivat dhe misioninligjor të institucionit.

Neni 2 Baza ligjore

Ligji për arsimin e lartë, aktet nënligjore të dala në zbatim të tij, Statuti dhe Rregullorja e KUR, janë baza ligjore e kësaj Rregulloreje.

Neni 3 Misioni i NJSBC

Njësia e Sigurimit të Brendshëm të Cilësisë, (në vijim NJSBC), është strukturë përgjegjëse për hartimin e politikave dhe procedurave për sigurimin e brendshëm të cilësisë, implementimit dhe përmirësimit të vazhdueshëm të sistemit të cilësisë në KUR, mbështetur në standardet shtetërore të cilësisë si dhe standardet dhe udhëzimet europiane për Sigurimin e Cilësisë në Hapsirën Evropiane të Arsimit të Lartë.

Rrjeti i Cilësisë përbëhet nga Njesia e Sigurimit të Brendëshëm të Cilësisë, si stukturë me vete paralele me zyrën e Kurrikulave, e ngritur pranë rektoratit të KUR , me përfaqësues të cilësisë në çdo njësi kryesore.

Neni 4 Struktura e NJSBC

Njësia e Sigurimit të Brendshëm të Cilësisë është organ kolegjial. Ajo përbëhet nga 5 (pesë) anëtarë, nga të cilët 3 (tre) janë përfaqësues të personelit akademik të njësisë kryesore, 1 (një) përfaqësues i Këshillit Studentor dhe 1 (një) ekspert i jashtëm.

Anëtarët zgjidhen në mënyrë të posaçme nga Senati Akademik për një periudhë 4 vjeçare me mundësi rizgjedhjeje.

2

page3image576
page3image2072
page3image2232

KREU II
VLERËSIMI I BRENDSHËM I CILËSISË

Neni 4 Kompetencat e NJSBC

Përveç detyrave të parashikuara në Statut, NJSBC ka edhe këto kompetenca:

  1. RritprofilineSigurimittëCilësisëdukekultivuarnjëkulturëcilësienëKUR.
  2. Siguron vijueshmërinë periodike dhe të përvitshme të programit të Sigurimit të Cilësisë;
  3. LehtësongrumbullimineinformacionitmbiraporteteSigurimittëCilësisë;
  4. Lehtëson reagimin (feedback) dhe linjat e drejtimit për përpiluesit e rishqyrtimeve dhe raporteve;
  5. Lehtësondheinkurajonstafinnëprocesinemësimdhëniesdhevlerësimit;
  6. Administron të dhënat statistikore më qëllim ruajtjen dhe përmirësimin e cilësisë;
  7. Merr përgjegjësinë për çdo lloj procesi shtesë të Sigurimit të Cilësisë, si rishqyrtimet periodike, etj;
  8. Merr drejtimin në përgatitjen e dokumenteve për qëllime të jashtme si: akreditimi, bashkëpunimi i ASAR me organizata dhe institucioneve relevante
  9. Pajis Rektorin me raport mbi sigurimin e cilësisë;
  10. Asiston dekanët dhe fakultetet në zhvillimin dhe vënien në jetë të procedurave për verifikim dhe përmirësim të cilësisë;Neni 5
    Rregullat për vlerësimin e brendshëm të cilësisë
  1. NJSBCduhettëplanifikojëorganiziminevlerësimittëbrendshëmtëcilësisëtëprogramevetë studimit dhe të vlerësimit të brendshëm institucional.
  2. Për të realizuar këtë duhet të ngrihet grupi i vlerësimit të brendshëm, ku merr pjesë edhe një përfaqësues nga organizimet studentore.
  3. Nërastnevoje,ftohetnjëpërfaqësuesekspertijashtëmmepervojetegjereakademike.Grupii vlerësimit të brendshëm ka autonomi operative dhe akses në të gjitha të dhënat e institucionit.
  4. Vlerësimi i brendshëm duhet te realizohet në përputhje me udhëzimet përkatëse të ASCAL. Konkluzionet e vlerësimit të brendshëm duhet te mbështeten në analizën statistikore të të dhënave, në konstatimet e nxjerra nga regjistrat, në sondazhet, pyetsorët dhe intervistat e organizuara me stafin akademik, stafin joakademik dhe studentët.
  5. KUR duhet të publikojë rezultatet e vlerësimit të kryer on line.

3

page4image576
page4image2072
page4image2232
  1. NJSBC në bashkëpunim me ASCAL duhet të organizojë trajnim të anëtarëve të grupit të vlerësimit. Për anëtarët e grupit të vlerësimit njësia duhet të marrë masat e sigurimit të kushteve të përshtatëshme për realizimin e kësaj detyre.
  2. KURduhettëketëpërgjegjësinëesigurimittëburimevetënevojshmefinanciarepërmbulimin e gjithë aktiviteteve të procesit të vlerësimit të brendshëm.
  3. NJSBC duhet të mbajë lidhje të vazhdueshme me ASCAL në realizimin e vlerësimit të brendshëm të cilësisë dhe vlerësimin e jashtëm.Neni 6
    Rregulla mbi rishikimin periodik të programit të studimit
  1. Çdofakultetduhettëorganizojënëfundtëçdovitiakademikrishikiminperiodiktëprogramit të studimit dhe rregullores mësimore të tij. Dekanët e cdo fakulteti duhet të aktivizojnë grupin e rishikimit, i cili duhet të jetë përgjegjës për këtë proces.
  2. Gjatë këtij rishikimi vëmendje duhet t’i kushtohet:rishikimit të shpërndarjes së krediteve përdisiplinat apo grup – disiplinat përkatëse;
    1. rishikimit të programeve mësimore të lëndëve të veçanta;
    2. rishikimit të elementëve përbërës të disiplinave dhe ndarjen e krediteve ndërmjet tyre (leksione, seminare, detyra, projekte, laboratorë, etj.);
    3. rishikimi i rregullores së programit të studimit;
    4. rishikimi i bazës së nevojshme didaktike për realizimin e programit të studimit, evidentimi i mangësive dhe marrja e masave për vitin pasardhës;
    5. rishikimi i literaturës së përdorur, mungesat e vërejtura dhe masat për përmirësimin e situatës;
    6. rishikimi i implementimit të programit të studimit në vitin përkatës akademik;
    7. rishikimi i procedurave të kontrollit të dijeve/provimeve dhe analiza e rezultateve të kontrollit;
    8. rishikimifeedback-uttëmarrëngastudenti.
  3. Realizimi me sukses i procesit të rishikimit duhet te kërkoje grumbullimin e të dhënave të nevojshme përgjatë vitit akademik.
  4. Cdofakultetduhettëorganizojëprocesinetërheqjessëopinionevetëstudentëvenëlidhjeme zhvillimin e procesit mësimor në të gjitha disiplinat.
  5. Pedagogëtnëpërfundimtëvititmësimorduhettejapinnjërelacionmeshkrimpërtëgjitha aspektet e organizimit të mësimdhënies për disiplinat përkatëse, duke evidentuar problemet dhe sugjeruar zgjidhje, si dhe në lidhje me procedurat e kontrollit të dijeve dhe rezultatet e marra.
  6. Dekanëtecdofakultetinëbashkëveprimmesekretarinëmësimore,duhettekontrollojnënë vazhdimësi ecurinë e procesit mësimor, duke regjistruar të gjitha mangësitë në zhvillimin e

4

page5image576
page5image2072
page5image2232

mësimit, të cilat duhet te bëhen objekt në procesin e rishikimit.

Neni 7
Regjistrimi, ruajtja e të dhënave dhe raportimi

  1. Të gjitha të dhënat e grumbulluara, duhet te ruhen në një dosje të veçantë të programit tëstudimit në arkivën e fakultetit. Kjo dosje duhet t’i vihet në dispozicion grupit të rishikimit në momentin e realizimit të rishikimit të programit të studimit.
  2. Raporti i rishikimit duhet te përcaktojë ndryshimet që duhet të bëhen në programin e studimit dhe rregulloren e tij mësimore, në procesin e implementimit, në bazën materiale e didaktike, në stafin akademik, në procedurat e kontrollit të dijeve e vlerësimit te studentëve, në procesin emarrjes së “feedback”-ut nga studentët.
  3. Raporti i rishikimit të programit të studimit duhet te analizohet nga Senati Akademik, i cili duhett’a miratoje atë. Rektorati duhet të marrë masat për zbatimin e planit të veprimeve sipas afateve të përcaktuara.KREU III DISPOZITA PËRFUNDIMTARENeni 8
    Interpretimi i rregullores dhe hyrja në fuqi
  1. Të drejtën për interpretimin e kësaj rregulloreje e ka Rektori i Kolegjit.
  2. KjorregullorehyjnënëfuqimenjëherëpasmiratimitngaSenatiAkademik.KRYETARI I SENATIT REKTORIProf. Dr. Petrit KOTORI

5