Rregullore e Arkives në KUR
REPUBLIKA E SHQIPERISE KOLEGJI UNIVERSITAR “REALD”
RREGULLORE E ARKIVËS
(Miratuar me Vendimin nr. 19, datë 01.08.2017 të Senatit Akademik)
Vlorë, 2017
1
RREGULLORE E ARKIVËS
Në degën e protokoll-arkivës punohet në bazë të ligjit për arkivat dhe në rregulloren mbi normat tekniko profesionale dhe metodologjike të sherbimit arkivor në Republikën e Shqipërisë.
KREU I
DETYRAT E PËRGJITHSHME TË ARKIVË-PROTOKOLLIT
Detyrat e përgjithshme të arkivë-protokollit janë:
- Pranon, evidencon dhe shpërndan korrespondencën zyrtare që vjen në Rektorat si dhe kryen veprimet për nisjen e korrespondencës zyrtare në destinacionin përkatës;
- Cdo dokument pasi hyn në universitet, pasi regjistrohet, i jepet Rektorit dhe në mungesë të tij kancelarit dhe zv/rektorëve në varësi të tij;
- Shpërndan dokumentet sipas përcaktimit të titullarit, punonjësve;
- Regjistron në regjistrin e korrespondencës çdo dokument që prodhohet në institucion per tu dërguar jashtë tij;
- Kontrollon e kërkon zbatimin e kërkesave që duhet të përmbush një dokument;
- Hap dosjet sipas pasqyrës emërtuese dhe sistemon gjatë gjithë vitit,vendos e sistemon në to, dokumentet përkatëse;
- Plotësonkërkesatpërshfrytëziminoperativtëdokumentave;
- Ruan dhe mirëmban dokumentat sipas rregullores së përgjithshme të Drejorisë së Arkivave;
- Bën ekspertizën e vlerës së ruajtjes së dokumentave dhe vepron sipas vendimeve të komisionit të ekspertizës, i cili ngrihet me urdhër të rektorit;
- Protokollon dhe mban të gjitha vendimet,urdhërat,shkresat e rektorit të ASAR dhe dekanatit;
- Protokollon e administron çdo dokument tjetër të brendshëm të tilla si; raporte, studime, relacione, procesverbale, etj.;
- Mban ruan e administron vulën e institucionit sipas akteve të Këshillit të Ministrave dhe vendos vulën e KUR sipër firmës së drejtuesve të zgjedhur
- Në rast dëmtimi të vulës, ajo asgjësohet me procesverbal me urdhër të Rektorit;
- Ndalohet përdorimi i vulës në dokumenta e shkresa të cilat nuk kanë emërtim të saktë që janë bërë të palexueshme dhe që janë nënshkruar nga persona të paautorizuar dhe jo kompetent;
2
15. Në bazë të Rregullores së Arkivës, ruan dhe arkivon të gjithë dokumentacionin që protokollohet sipas afateve të përcaktuara;
16. Zbaton çdo urdhër të posaçëm të Rektorit për situata të veçanta,urgjente e ngjarje të rëndësishme në jetën e universitetit, në zbatim të legjislacionit në fuqi.
KREU II.
PËRPUNIMI, PROTOKOLLIMI, QARKULLIMI DHE ADMINISTRIMI I KORRESPODENCËS ZYRTARE
Punonjësi i protokoll-arkivës përgjigjet për këto detyra:
- Zyra e protokoll – arkivës kujdeset dhe përgjigjet për ruajtjen dhe përdorimin e vulës zyrtare të institucionit, sipas akteve ligjore e nënligjore për arkivat,të rregullores së rektoratit dhe urdhërave të Rektorit;
- NësektororganizohetpunapërshfrytëziminedokumentevengaRektorati,fakultetetsidhe nga persona fizikë e juridikë sipas kërkesave të tyre,me autorizimin nga Rektori. Fondi arkivor ndodhet në zyrën e Arkivës, ku punohet për sistemin dhe informatizimin e arkivit ndër vite dhe kjo punë po realizohet me shpejtësi, me korrektësi dhe me përgjegjësi;
- Nëshkresateardhurangafakultetet,universitetetetjera,institucionetendryshmenëvend, sidomos nga ministria përgjegjëse për arsimin, të cilat janë të përditshme, lexohen problemet e ngritura në to, lidhen me praktikat që disponon sektori i protokollit, pastaj protokollohet, evidentohen në librin e korrespondencës së Rektorit, pasi siglohen nga rektori, shpërndahen tek zv/rektorët, si dhe nëpër njësitë e rektoratit;
- Pasi përpunohen shkresat nëpër zyrat e rektoratit, sillet në protokoll për t’u dorëzuar tek rektori, zv/rektori dhe tek administratori për firmë. Pasi firmosen fillon protokollimi i tyre bëhen gati zarfet për fakultetet, i nstitucionet e ndryshme në vend që nuk janë të pakta;
- Mban lidhje me drejtuesit e drejtorive dhe sektorëve të rektoratit, informon ata për dokumentet që janë në proces, si dhe për afatin e përfundimit të procedurave dhe dorëzimit të tyre në sektorin e protokoll-arkivit;
- Ndjekdhekërkonzbatiminngatëgjithënëpunësitdhespecialistëterektoratit,fakulteteve për standartet e shkresave zyrtare;
- Informonnëçdokohëdrejtuesit,rektorin,zv/rektorëtdhekancelarin,lidhurmeproblemet që dalin në procesin e punës në sektorin e protokoll-arkivës, me praktikat ditore dhe mujore të korrespondencës të rektoratit me të tretë;
- Në sektor bëhet përpunimi i brendshëm tekniko-shkencor i dokumenteve të vendosura në dosje, hartohet inventari përkatës për secilën dosje duke i ndarë ato në të përhershme dhe të përkohshme. Kjo detyrë duhet të përfundojë brenda 6 -mujorit të parë të vitit pasardhës.
3
9. Kur është e nevojshme, nxjerrja e shkresave nga arkivi, bëhet me kërkesën e rektorit, zv/rektorit, administratorit dhe të punonjësve të rektoratit, si dhe nga fakultetet e KUR.
KREU III
DETYRAT E SEKTORIT TË STATISTIKËS
Detyrat e sektorit të statistikës janë:
- TëstudiojëdhetëaplikojëinformatizimineaktivitetittëKURnëzbatimtëligjitperArsimin e Lartë;
- Të realizojë informatizimin si rrjet informatik unik në rektorat dhe në secilin fakultet për shkëmbimin e ndërsjellë të informacionit;
- Tësigurojëinformatiziminetëdhënavestudimore,përpërmirësiminecilësisënëfakultete;
- Tësigurojënëpërmjterrjetitinformatiklidhjenedrejtorivedhesektorëvendërmjettyreduke bërë të mundur kështu shkëmbimin direkt të informacionit të përpunuar;
- Tëhartojëprograminetreguesvedheevidencaveqëfakultetetidërgojnënërektorat;
- Tëhartojëprograminezhvillimittëkompjuterizimittërektoratitdhefakultetevembibazëne të cilit hartohet programi i investimeve;
- Të kujdeset për mirëmbajtjen e sistemit të kompjuterëve;
- Të zbatojë programin aktual të statistikës sipas kërkesave të ministrisë përgjegjëse për arsimin dhe sipas modeleve të miratuara nga INSTAT;
- Bën grumbullimin dhe përpunimin e treguesve dhe evidenton ato;
- Analizon treguesit e përpunuar, nxjerr përfundime dhe i vë ato në dispozicion të drejtorive si dhe sektorëve të ndryshëm;
- Të ndihmojë dhe të kontrollojë fakultetet për organizimin dhe zbatimin e programeve dhe shërbimit informative dhe statistikor;
- Nxjerr të dhëna statistikore të programuara dhe i dërgon ato në afatet e caktuara në ministrinë përgjegjëse për arsimin, Institutin e Statistikës, etj;
- Bashkëpunon me drejtoritë e tjera në rektorat, ministrinë e Arsimit dhe institucione të tjera për treguesit, mbi numrin e studentëve sipas viteve, stafin akademik,kuotat e regjistrimit dhe gjithçka që i nevojitet rektoratit;
- Të harmonizojë shërbimin statistikor, treguesit e ndryshëm sipas nevojave të drejtorive dhe sektorëve të tjerë në rektorat;
- Të përgatisë informacione për rektorin;
- Të kontrollojë zbatimin e programit informatik dhe statistikor;
4
17. Të trajnojë punonjësit e informatikës dhe statistikës së strukturave vartëse të rektoratit.
KREU VI DISPOZITA TE FUNDIT
Miratimi dhe zbatimi i Rregullores
Kjo rregullore hyn ne fuqi ne diten e miratimit te saj ne Senatin Akademik të KUR dhe zbatimi i saj sigurohet nga rektori dhe drejtuesit e njësive.
KRYETARI I SENATIT AKADEMIK
REKTORI Prof. Dr. Petrit KOTORI
5